Summer love - kapitel 15

Publicerat: 2013-03-26 // Kl: 17:07:13 // Kategorier: Summer Love // Kommentarer: 10
Detta har hänt:

”Fucking hopeless.” Mumlade jag och skakade på huvudet, gick fram till min resväska vars innehåll mestadels låg utspridda över hela golvet och valde kläder. Det blev kallare på kvällen och valde därför ett par svarta jeans med en beige blus med knäppning fram på bysten. Det var enkelt men ändå sofistikerat och romantiskt. Nervositeten hade minskat men det var ändå något som låg och pyrde i bakhuvudet. Jag tog fram sminkväskan och började sminka mig. När Harry kom ut ur badrummet stod jag och fönade håret. Harry sa inget utan gick runt i rummet och plockade ihop kläder och andra saker och försvann sedan in i badrummet igen. Jag gjorde mig färdig och satte mig sedan på sängen och väntade på att Harry skulle komma ut ur badrummet. Han gjorde det efter några minuter och log emot mig när han kom ut, gick fram till mig, ställde sig mellan mina ben och böjde sig ner och kysste mig.

”Är du färdig?” Frågade han och jag nickade lamt. ”Då går vi.” Sa han och räckte ut sin hand till mig, jag tog den och han drog upp mig från sängen och ledde mig ut från sovrummet, ut ur lägenheten och till vår dejt.
Harrys perspektiv:

Vi satt i taxin, min hand låg på Lauras lår och jag studerade henne i smyg. Hon satt så tyst, inte den pratglada Laura som jag visste. Jag var nervös inför ikväll och kanske var Laura också det? Kanske var det därför hon var så tyst? Jag vände hennes huvud emot mig genom att placera två fingrar under henne haka och vrida huvudet emot mig. Jag log mot henne och hon log vagt tillbaka.

”Du behöver inte vara nervös.” Sa jag och pussade henne snabbt. Hon nickade och log ett genuint leende mot mig.

”Vi är framme.” Sa taxichauffören, jag betalade honom och hjälpte Laura ut u taxin. Det var en fin kväll, man kunde skymta stjärnorna på den mörkblåa himmeln, månen var också den på väg fram. Jag tog Lauras hand i min och ledde in henne på restaurangen där vi blev placerade vid ett dekorerat bord. Bordet var dekorerat med vita rosor, de blommor jag visste var Lauras favoriter, ljuslyktor var utspridda över bordet. Laura kysste mig på kinden och jag såg hur hennes ögon glittrade av glädje, hennes leende gjorde mig svag i knäna och det var tur att jag satt ner annars hade jag nog trillat ihop på fläcken.

Vi beställde vår mat och småpratade hela tiden. Det kändes så skönt att det bara var vi två, helt ensamma bortsett från personalen och de andra gästerna på restaurangen, men ingen brydde sig om oss. Vi kunde prata öppet om allt, det var inte någon mur mellan oss, ingen hemlighet som hotade att bubbla upp till ytan, allt hade vi berättat för varandra. Det enda som gjorde kvällen mindre bra var att jag hela tiden lät tankarna på att Laura åkte hem om en dag, jag skulle inte kunna träffa henne på ett bra tag då vår turné skulle dra igång och Laura skulle vara fast i Sverige. Jag visste inte hur jag skulle klara att vara ifrån Laura, kunna lämna henne igen, nu när vi varit så nära flera dagar i rad. Men vi var tvungna att överleva.

”Vad tänker du på?” Frågade Laura mig och jag kom ut ur min tankezon.

”Hur det blir när du åker i morgon.” Svarade jag ärligt och brydde mig inte om att dölja min besvikelse över att vår tid tillsammans snart skulle vara slut. Laura flyttade över till min sida, tog min hand i sin och la sitt huvud på min axel.

”Inget kommer att förändras, Harry.” Sa Laura i ett försök att muntra upp mig. ”Vi kommer att träffas mindre visst, men vi kommer ändå att prata varenda dag.”

”Och om det inte funkar? Om du inte orkar med detta?” Frågade jag henne, hon lyfte upp huvudet från min axel och kollade mig djupt i ögonen.

”Tänk inte så. Jag gillar dig och det kommer inte att förändras bara för att vi inte träffas lika ofta. Det kommer vara svårt att vara ifrån dig men du är värd att kämpa för.” Sa Laura ärligt, böjde sig fram och planterade en mjuk kyss på mina läppar.

”Jag älskar dig.” Hörde jag mig själv säga. Jag kände hur Laura stelnade till och kollade förskräckt på mig. Jag kände hur mitt hjärta höll på att krossas av hennes reaktion. ”Säg inte det tillbaka om du inte vill. Jag sa det inte för att höra det tillbaka, jag vill bara att du ska veta hur jag känner.” Laura mjuknade till och log smått emot mig. Hon lutade sin panna emot min axel för att undvika min blick.

Lauras perspektiv:

Varför kunde jag inte säga det tillbaka? Jag försökte flera gånger men varje gång var det som att min hals tjocknade upp och jag inte fick luft, jag kunde inte få ut några ord. Istället satt jag där som en idiot och han tror väl att jag inte känner så för honom fast jag gör det. Varför är jag så komplicerad för? Jag förstår mig inte på mig själv ibland, det är som att mitt hjärta vill så mycket men min kropp hindrar mig.

Efter det blev dejten lite stel, jag försökte hela tiden få fram orden men det gick inte. Efter vi ätit hade Harry tagit med mig till stranden. Vi satt invirade i en filt och kollade ut på havet.

”Harry?” Sa jag och han vände sig huvud emot mig.

”Ja?” Frågade han.

”Jag vill säga det men varje gång jag försöker är det som om något inom mig stoppar mig från att kunna säga det.” Sa jag och Harry nickade.

”Du behöver inte säga det.” Sa han igen och jag tryckte mig närmre honom.

Min mobil ringde och bröt tystnaden. Jag mumlade ett förlåt till Harry innan jag tog upp mobilen och svarade.

”Hej.” Sa jag tyst.

”Hej.” Svarade mamma. ”Har du det bra?”

”Ja, mamma, det har jag men jag är ganska upptagen just nu så kan vi prata i morgon eller var det något särskilt du vill?” Frågade jag.

”Oj, förlåt.” Ursäktade hon sig och jag skrattade dovt åt henne. ”Jag ringer i morgon istället. Ta det lugnt.”

”Mamma!” Protesterade jag och jag hörde hennes skratt eka genom mobilen. ”Hejdå.”

”Hejdå gumman.” Sa mamma och lade sedan på luren och jag gjorde detsamma. Jag skakade på huvudet medans jag lade ner mobile igen.

Vinden smekte min kropp och jag kände gåshuden komma krypandes längs med mina armar och ryggrad, det hade verkligen börjat kyla av men det var inget jag hade märkt i närheten av Harry, inte förrän jag hade satt mig upp ifrån honom. Harry reste sig upp, tog av sin jacka och erbjöd den till mig, jag log mot honom och tog emot den när han höll upp den så att jag kunde stoppa in armarna.

”Ska vi åka tillbaka?” Frågade Harry och jag nickade. Harry lade sin arm om min midja och drog mig intill honom medan vi gick tillbaka upp till vägen och en taxi som Harry hade beställt. 

*VARNING – SEXUELLT MATERIAL*

Inne i trapphuset, på väg upp till lägenheten kände jag hur lite tid det faktiskt var kvar av denna vecka och hur länge det skulle dröja tills vi såg varandra igen. Jag såg åt Harrys håll och han såg lika nedstämd ut som jag, som om han tänkte samma tankar. Harry kollade in i mina ögon, hans gröna mötte mina blå, vi stod så länge framför lägenheten, bara kollade in i varandras ögon. Harry böjde sig sedan framåt och placerade en hungrig kyss på mina läppar, hans händer vandrade neråt, jag hoppade upp och virade mina ben om hans höfter och han höll mig uppe, samtidigt som kyssen fördjupades. Jag fiskade upp nycklarna ur Harrys ficka och gav dem till honom så att han kunde låsa upp dörren utan att behöva bryta kyssen. Inne i hallen tog vi av varandras jackor innan han tryckte mig upp mot väggen, kysste min hals och nyckelben samtidigt som svaga stön lämnade min mun. Mina händer trasslade in sig i Harrys hår och förde hans ansikte närmre mig.

Harry förflyttade oss till sovrummet, lade mig ner mitt på sängen, klättrade upp själv och lade sig ovanpå mig. Han höll sig uppe med hjälp av sina armar för att inte lägga all sin vikt på mig. Mina händer knäppte sakta upp hans skjorta, tog av honom den och smekte hans nu synliga magmuskler, mina läppar kysste hans läppar, hals och bringa samtidigt som jag lät mina händer utforska hans kropp allt mer, mina händer smekte varenda millimeter av hans kropp samtidigt som hans händer utforskade min kropp. Hans händer försvann under min blus, tog tag i den och drog den över mitt huvud och lämnade mig i min mörkblåa spets bh och mina svarta byxor. För en sekund kände jag mig osäker men orden som lämnade Harrys läppar tillät honom att fortsätta.

”Du är så otroligt vacker.” Sa han och kysste mitt ärr innan han fortsatte neråt mot min mage och stannade vid byxlinjen och knäppte upp mina byxor, drog de nerför mina ben och tog sedan av sina egna byxor. För varje klädesplagg som togs av blev jag allt mer nervös men Harrys lugnande ord gjorde mig bättre till mods. Jag ville det här, det var den sista och största intimitet vi skulle känna på flera veckor, vi behövde det här.

Jag stönade när Harrys läppar än en gång kysste min kropp. Han kysste sig uppåt mina bröst, kysste mellan dem innan han lyfte min överkropp emot sig och hakade upp min bh, drog ner banden och klädde av mig bh:n innan han lade ner mig igen. Jag gav ifrån mig ett högre stön när Harry började massera mitt ena bröst och kysste det andra. Mina händer sökte sig ner till hans kalsonger, drog ner dem en bit och lät sedan Harry ta av sig dem helt, jag började massera honom och tillsammans stönade vi av den andres beröring. Harry kollade mig djupt in i ögonen, gjorde sig säker på att det var detta jag ville. Jag gav honom en nick och han tog då av mig trosorna, ställde sig i rätt position mellan mina ben och förde sakta och säkert in sig i mig.

”Jag älskar dig.” Ordet lämnade mina läppar med lättnad. Ingen hals som kändes flera meter tjock och inget som hindrade mig. ”Jag älskar dig.” Upprepade jag bara för att jag kunde.

”Jag älskar dig också.” Sa Harry ömt innan han kysste mig djupt.


Nå, vad tycker ni? Själv är jag inte nöjd med sista scenen av många anledningar. 

10 kommentarer på detta kapitlet och nästa kommer upp snabbare! 

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skit bra!! Kommer de en till del av detta kapitalet, som fortsätter tänkte ja??

Svar: Tack så mycket! :)Kapitlet fortsätter inte direkt efteråt
Moa Lundström

2013-03-26 @ 17:31:09
Postat av: Sofia

Gaaah !! Jag tycker du ska vara jättenöjd, du är så humla duktig på att skriva :)

Svar: Åh, tack så mycket du! :)
Moa Lundström

2013-03-26 @ 19:31:59
Postat av: Anonym

Jättebra kapitel :) tycker att du ska vara jätte nöjd med det. Du är riktigt duktig på att skriva :)

Svar: Tack så mycket! :)
Moa Lundström

2013-03-26 @ 21:51:35
Postat av: Johanna

Åh snälla mer, den här novellen är verkligen jättebra!!! :D

Svar: Tack :)
Moa Lundström

2013-03-26 @ 23:19:28
Postat av: Anonym

När kommer nästa upp?? Vill ha mer!!

Svar: Någon dag denna veckan! :)
Moa Lundström

2013-03-27 @ 08:16:28
Postat av: Julia

Its sooo good :D

Svar: Tack :)
Moa Lundström

2013-03-27 @ 16:35:58
Postat av: Maja

Så bra, älskar den! :)xx

Svar: Tack så mycket :)
Moa Lundström

2013-03-27 @ 17:49:02
Postat av: tove

vill ha mer! så otroligt bra :D

Svar: Tackar! :)
Moa Lundström

2013-03-27 @ 23:03:46
Postat av: Anonym

så himla bra. tänk att en så bra novell kommer från ditt huvud. det ska du komma ihåg. :)

Svar: Tack så mycket! :) Antar att jag har mycket inspiration bara :)
Moa Lundström

2013-03-28 @ 19:01:38
Postat av: Jennie

Superbra!! ;)

Svar: Tack :)
Moa Lundström

2013-03-28 @ 21:06:30
URL: http://jenniiele.blogg.se


Innan du kommenterar tänk på att:
-Kommentarer som anses stötande mot mig raderas direkt!!
-Ingen spamming, Tack!
-Alla andra kommentarer och frågor är mer än välkomna!
-Jag gör gärna bloglovin' byten, bara till att fråga!
Tack på förhand!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






One Direction Novell Blogg

Besökstoppen

RSS 2.0