Angående nästa kapitel

Publicerat: 2013-03-25 // Kl: 17:22:22 // Kategorier: Summer Love // Kommentarer: 3
Tänkte bara säga att om ni kommenterar på riktigt bra på kapitlet som ligger uppe, och det borde ni göra för nästa kapitel vet jag att alla kommer vilja läsa, så kommer det upp på onsdag och är ni riktigt duktiga med kommentarerna så kanske det kommer upp redan i morron. (om jag är på bra humör efter mitt omprov, har lyckats få ett sådant också. Bra jobbat där!) 

Och det här med att man vill ha kommentarer? Klart man vill det, man vill se att det är många som gillar det man gör, bekräftelse är väl rätt ord att använda. Jag lägger ner långt tid på att skriva kapiteln och då vill man gärna ha bra respons också, så är det väl med allt? Jag läser varenda kommentar, och svarar på de flesta också, och varje ny kommentar gör mig ännu mera taggad på att skriva mer och uppdatera snabbare så ni inte tror att jag är otacksam för det är jag verkligen inte! 

Kram på er alla fina läsare!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh snälla lägg upp det imorn?! Det är sååå spännande !! :D

2013-03-25 @ 17:51:00
Postat av: Maja

Efter flera månaders blogg paus är jag nu tillbaka. Första kapitlet av min nya One Direction novell är nu uppe och skulle bli super ifall du gick in och läste och kanske lämnade en kommentar. Kram och tack :)

2013-03-25 @ 22:01:54
URL: http://directionermaja.blogg.se
Postat av: Anonym

längtar!!. du skriver så bra. vill veta hur dejten bli.

Svar: Tack så mycket! Ska ladda upp nästa nu! :)
Moa Lundström

2013-03-26 @ 16:00:05


Innan du kommenterar tänk på att:
-Kommentarer som anses stötande mot mig raderas direkt!!
-Ingen spamming, Tack!
-Alla andra kommentarer och frågor är mer än välkomna!
-Jag gör gärna bloglovin' byten, bara till att fråga!
Tack på förhand!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






One Direction Novell Blogg

Besökstoppen

RSS 2.0