Förlåt, igen...

Publicerat: 2013-05-01 // Kl: 21:08:00 // Kategorier: Allmänt // Kommentarer: 0
Jag ber om ursäkt för att jag inte laddat upp kapitlet idag! Är verkligen jätteledsen för det, hade gärna velat lägga upp det för er men lite saker kom i vägen. Lovar däremot att det kommer up i morgon! 16.00 är tiden! Jag är hemskt ledsen, verkligen! Om ni har tur så kanske jag hinner skriva fler kapitel så ni kan få bättre uppdatering nu de sista dagarna innan konserten så vi kan tagga till på riktigt! Lovar dock inget men håll tummarna för att det blir så!

Kramar!

Tack för alla fina kommentarer förresten på förra!

Kommentarer


Innan du kommenterar tänk på att:
-Kommentarer som anses stötande mot mig raderas direkt!!
-Ingen spamming, Tack!
-Alla andra kommentarer och frågor är mer än välkomna!
-Jag gör gärna bloglovin' byten, bara till att fråga!
Tack på förhand!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






One Direction Novell Blogg

Besökstoppen

RSS 2.0