Tävling

Publicerat: 2013-03-29 // Kl: 11:56:24 // Kategorier: Allmänt // Kommentarer: 4
Okej, så jag har bestämt mig för att ha en tävling där man kan vinna en roll i min novell. Det man kan vinna är en roll som Nialls (blivande) tjej. Det kommer inte vara en så stor roll men tänkte ändå att det kunde vara kul att ha med någon av er läsare i den.

Det ni ska göra för att vara med och tävla är att:

1. Beskriv dig själv - Namn, ålder, hårfärg, personlighet, klädstil och annat som kan vara intressant!
2. Förklara varför just du ska vinna rollen!

För extra chans att vinna så kan ni tipsa om tävlingen på er blogg eller twitter! Länkar ni på er blogg så klistra in länken till inlägget i en kommentar och på twitter så taggar ni mig (@MoaLundstrom).

Ni har tills på onsdag (3/4)  att vara med!

Lycka till!



Nästa kapitel kommer i morgon eller på söndag!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Heeeej! haha nej men då kör vi, jag heter Lovisa är 14 år om 17 dagar (yää inte långt kvar).
Okej nu kör vi seriöst här. Btw hoppas man kan 'göra om' åldern i berättelsen (om jag nu skulle bli vald, hoho) eftersom jag inte är så gammal, wää det suger. Jag har rätt långt blont hår (väääldigt blont hår, fast har aldrig färgat de). Har blå/grå ögon, eller mest mot det blåa hållet. Här runt 160 cm också om det är intressant att veta :3.

Är ofta väldigt glad som person (älskar att göra fula miner, hahaha). När man inte känner mig kan jag va rätt blyg i början, eller väääldigt glad och speedad, det beror på. hehe. Men kan ibland bli sur på små saker, är inte så sur så länge, men alla har sina dagar då man stör sig på nästan allt och alla :p.

Min klädstil är lite gullig men rätt mycket 'klass' ändå. Oj vad det lät som om jag trodde jag va bäst, men det är jag juuuu! eller? hehe suger på att förklara så det kommer en bild istället.

http://cdn1.cdnme.se/4099829/7-3/img_2822_5145e5c7ddf2b33663ddd535.jpg

hoho där kom en bild på mig och där ser man typ lite av min klädstil, men har rätt bred klädstil ändå. rätt rörig text men ändååå.
puss och kram skuuuumbanaaaan

2013-03-29 @ 20:08:30
Postat av: Lovisa

ojoj, glömde skriva varför jag skulle vinna, hehe vad smart. nej men varför jag ska vinna är väll för jag e jag? okej seriöst nu. Jag vill vinna för har aldrig gjort de, okej min dethär är min 2 tävling jag e med i men ändå, hehe. Men det hade varit sjukt kul att 'läsa om sig själv', eller asså kunna läsa och bara, 'nej men titta där kommer jag' hoho, få värsta egoboost känslan. Sen får vi inte glömma att jag älskar mina små älsklingar och ska se dom 8:onde maj<3333 yäää längtaaar<3

2013-03-29 @ 20:27:03
Postat av: Sanna

Hej! Jag skulle jättegärna vilja vara med i din novell! Jag älskar den och den är absolut min favorit novell! :)
Jag heter Sanna Svensson och är 15 år. Du får såklart ändra min ålder eftersom jag är så ung. Jag har mellanlångt blont hår och blåa ögon. Jag är ganska kort, ungefär 162 cm. Om du vill se bild så heter jag @emeraldclear på twitter :). Jag är ganska blyg när jag träffar nya personer men egentligen är jag väldigt framåt och pratar alldeles för mycket. Jag kan nog beskrivas som mitt kompisgängs "clown" som alltid ska få folk att skratta och liva upp stämningen. Jag har inte någon speciell klädstil,jag tar på mig det jag känner för. Oftast beror det på vilket humör jag är på. Men jag hatar att ha på mig likadana kläder som alla andra så oftast försöker jag hitta rätt annorlunda kläder. Jag har ganska höga mål i livet och är väldigt ambitiös. Jag har också ett stort behov av att hjälpa folk på olika sätt, jag klarar inte av att se någon som behöver hjälp utan att "rycka in".
Hoppas verkligen jag får rollen, det skulle göra mig jätteglad! :) //Sanna

2013-03-31 @ 09:54:22
Postat av: majss

Mitt namn är Maja, jag är 15, min hårfärg är mörkbrun och jag är en tjej som spelar fotboll, gillar att skratta och att vara med vänner. Min klädstil kan man väl beskriva som ganska tjejigt sportig och klär mig ofta i rött,blått&vitt med ränder, och jag vill gärna vinna dels för att jag totalt ÄLSKAR denna novellen och för att jag älskar 1D:)

2013-03-31 @ 16:43:17


Innan du kommenterar tänk på att:
-Kommentarer som anses stötande mot mig raderas direkt!!
-Ingen spamming, Tack!
-Alla andra kommentarer och frågor är mer än välkomna!
-Jag gör gärna bloglovin' byten, bara till att fråga!
Tack på förhand!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






One Direction Novell Blogg

Besökstoppen

RSS 2.0