Nästa uppdatering

Publicerat: 2013-03-21 // Kl: 20:07:03 // Kategorier: Allmänt // Kommentarer: 2


Har haft problem med internet denna veckan så därför har inte kapitlet komma upp, jag som var riktigt taggad på att ladda upp nästa... Men det kommer på Lördag kl 11.00! 
 
Är även världsglad för vet ni vad jag ska göra den 8 maj? Jag ska våra underbara killa LIVE! Jag längtar så jag håller på att dö och får fjärilar i magen varje gång jag tänker på det! Vill att denna dagen ska komma nu! Någon av er som ska dit och kolla på dem?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag ska dit! :D Har du twitter förresten?

Svar: Åh vad kul! :) Ja det har jag men använder det inte så ofta haha! Funderar på att skaffa ny så kan lägga upp den då :)
Moa Lundström

2013-03-22 @ 08:17:23
Postat av: Anonym

Jag ska dit. är lika glad som du. :)

Svar: Vad kul :) Jag längtar riktigt mycket!
Moa Lundström

2013-03-22 @ 15:42:17


Innan du kommenterar tänk på att:
-Kommentarer som anses stötande mot mig raderas direkt!!
-Ingen spamming, Tack!
-Alla andra kommentarer och frågor är mer än välkomna!
-Jag gör gärna bloglovin' byten, bara till att fråga!
Tack på förhand!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






One Direction Novell Blogg

Besökstoppen

RSS 2.0