lite information!

Publicerat: 2013-03-04 // Kl: 23:05:33 // Kategorier: // Kommentarer: 0
Slänger in ett lite info inlägg innan jag går och sover. Nästa kapitel kommer upp i morgon (tisdag) 17.00! Det vill ni inte missa! och kommenterar ni på som galningar då så kommer jag att lägga upp nästa kapitel redan på onsdag, låter det bra? jag har nog desvärre ingen möjlighet att lägga upp kapitlet efter förren till, förhoppningsvis, söndag, då jag jag ett väldigt stort prov denna veckan och verkligen behöver fokusera på det och på lördag ska jag hjälpa en kompis flytta. Full rulle helt enkelt så kommentera på i morgon och nästa kommer ut på onsdag, annars söndag.

Lite info såhär. Ni kanske inte ens läser detta men såhär ligger det till iaf.

Ha en bra kväll (om ni läser detta ikväll) och dag (om ni läser det nu (tisdag) )


Massa kramar till alla som kommenterar och läser, ni gör det så himla värt att lägga ner tiden på att skriva!






Kommentarer


Innan du kommenterar tänk på att:
-Kommentarer som anses stötande mot mig raderas direkt!!
-Ingen spamming, Tack!
-Alla andra kommentarer och frågor är mer än välkomna!
-Jag gör gärna bloglovin' byten, bara till att fråga!
Tack på förhand!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






One Direction Novell Blogg

Besökstoppen

RSS 2.0