Information + kommande tävling?

Publicerat: 2013-03-13 // Kl: 17:45:24 // Kategorier: Allmänt // Kommentarer: 5
Jag kikar in snabbt bara för att säga att jag inte kan lägga upp nästa kapitel idag. Jag har inte hunnit skriva färdigt det, vilket jag är ledsen för. Skolan tar även upp väldigt mycket av min tid just nu då vi har ett speciellt projekt på gång, det tar upp all min tid. Jag ska försöka skriva klart så att ni får nästa antingen på lördag, eller söndag! Hoppas att ni förstår mig och har överseende.

Tänkte att jag kanske skulle ha en tävling där ni kan vinna en liten roll i min novell, hur låter det? Gör det bara om intresset finns där. Tänker mig en roll där ni spelar en tjej som Niall blir intresserad av! Lovar inget stort och lovar ingen tävling men släng in en kommentar om det låter bra och om ni är intresserade och är det tillräckligt många så fixar jag en tävling. 

Ha det bra alla fina läsare!

Kommentarer
Postat av: Sara

När kommer nästa kapitel upp? :D är sjukt taggad

Svar: Lördag eller söndag hoppas jag :)
Moa Lundström

2013-03-13 @ 18:28:51
Postat av: alva

jag är intresserad av det! :D

2013-03-13 @ 20:34:58
Postat av: Julia

Åh jag längtar redan!! Hoppas du hinner skriva klart det :)

2013-03-13 @ 23:16:27
Postat av: Anonym

jag hade varit intresserad av en tävling. :) bra ide.

2013-03-14 @ 13:42:42
Postat av: Anonym

jag hade varit intresserad av en tävling. :) bra ide.

2013-03-14 @ 13:43:06


Innan du kommenterar tänk på att:
-Kommentarer som anses stötande mot mig raderas direkt!!
-Ingen spamming, Tack!
-Alla andra kommentarer och frågor är mer än välkomna!
-Jag gör gärna bloglovin' byten, bara till att fråga!
Tack på förhand!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






One Direction Novell Blogg

Besökstoppen

RSS 2.0