viktig information

Publicerat: 2013-01-08 // Kl: 19:01:00 // Kategorier: Allmänt // Kommentarer: 2
Skolan har redan börjat för vissa och för mig börjar den i morgon. Sad but true. Jag kommer inte ha lika mycket tid att skriva på min novell men jag ska försöka så gott jag kan.Jag har rätt många kapitel färdiga så jag ska försöka att lägga upp ett nytt kapitel varannan dag, låter det bra? Jag måste hinna med läxor och sådant med, gymnasiet is a bitch! Haha nej men det är mycket just nu. Men ett kapitel varannan dag, deal?
 
Ni kan ju ge lite tips på kommande kapitel, vad tycker ni ska hända?
 
Ha det bra! 
 
(Nytt kapitel i morgon! *Happy dancing* ? Tror jag är övertrött ikväll...)

Kommentarer
Postat av: Isabell

det låter bra. att jag kommer in. är jag ihop med louis när jag kommer in btw? :) kram! xx

Svar: Jag låter det bli en överraskning, haha! :)Kram!
Moa Lundström

2013-01-08 @ 19:07:03
Postat av: Isabell

ok :) längtar! :) kram! xx

2013-01-09 @ 16:28:58


Innan du kommenterar tänk på att:
-Kommentarer som anses stötande mot mig raderas direkt!!
-Ingen spamming, Tack!
-Alla andra kommentarer och frågor är mer än välkomna!
-Jag gör gärna bloglovin' byten, bara till att fråga!
Tack på förhand!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






One Direction Novell Blogg

Besökstoppen

RSS 2.0