Info om kommande kapitel + avslutning

Publicerat: 2013-06-11 // Kl: 20:29:00 // Kategorier: Allmänt // Kommentarer: 1
Jag vet att jag har skrivit detta tusen gånger men jag har inte haft tid att skriva klart nästa kapitel än! Det är så otroligt mycket kvar i skolan att man knappt ka tro att jag slutar om två dagar. Ni som går på gymnasiet vet hur det är och ni andra vet nu vad ni har framför er. Men jag ska försöka skriva klart det innan lördag, så att ni kan få det då. Jag kommer att avsluta novellen ganska snart, inom fem kapitel, då jag inte har så mycket idéer kvar. Jag kommer dock att fortsätta skriva! 

Jag ska även på semester i två veckor och kommer inte ha så mycket tillgång till en dator så tyvärr kan jag inte uppdatera då men ni har väl också sommarlov så det kommer gå snabbt! Jag är hemma igen i början av Juli så kolla in då igen! Men som sagt nästa kapitel på LÖRDAG! Jag hoppas att jag kan lova det!

Massa kramar till er som stått ut med mig nu de senaste veckorna när uppdateringen varit segare än segast!

Kommentarer
Postat av: E

Den här novellen är sjukt bra!!

Svar: Tack så mycket :)
Moa Lundström

2013-06-11 @ 20:40:44


Innan du kommenterar tänk på att:
-Kommentarer som anses stötande mot mig raderas direkt!!
-Ingen spamming, Tack!
-Alla andra kommentarer och frågor är mer än välkomna!
-Jag gör gärna bloglovin' byten, bara till att fråga!
Tack på förhand!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






One Direction Novell Blogg

Besökstoppen

RSS 2.0