Frågor

Publicerat: 2013-07-30 // Kl: 12:34:04 // Kategorier: Allmänt // Kommentarer: 9
Som sagt så är novellen slut nu och jag vet fortfarande inte hur jag ska fortsätta. Om jag ska fortsätta skriva noveller och publicera dem här, eller om jag ska göra korta noveller och publicera här då och då. Jag behöver fundera lite till på det. Men för att jag ska kunna utvecklas hade det varit kul om ni kunde svara på några frågor. Det skulle betyda så mycket för mig och få mig att utveckla mitt skrivande. 

1. Vad har varit bra med novellen? Varför?
2. Vad har varit mindre bra? Varför?
3. Vad tycker Du att jag ska förbättra?
4. Något som fattades i novellen?
5. Övrigt? 

Hoppas att ni vill ta er tid och svara på dessa frågor.

Tack ännu en gång för alla fina kommentarer jag fått medan novellen pågått. 

Kommentarer
Postat av: johanna

1: vändningarna i novellen och hur du beskriver känslorna.
2: jag kommer inte på nått som saknas. jag tycker din novell har varit super bra.
3: jag tycker du gör det perfekt. jag tycker du ska fortsätta så som du gör.
4: inget.
5: inget speciellt. förutom att din novell ägde. slutet var perfekt och du har alltid gjort perfekta delar. :) hoppas du fortsätter.

Svar: Tack för att du svarade. Tar verkligen till mig vartenda ord :)
Moa Lundström

2013-07-30 @ 14:48:37
URL: http://todirectioner.blogg.se
Postat av: Isabelle

1. Jag håller med Johanna, hur du beskriver känslorna så bra.
2.Jag tycker att det var lite synd att du inte skriver på Engelska när dom pratar, man lever sig in mycket bättre då tycker jag.
3.Inget. - förutom när dom pratar som jag skrev där uppe-
4.Nepp!
5.Super bra skrivet! Bloggen finns bland favoriterna på datorn! :D

Svar: Tack så mycket för att du svarade på frågorna :)
Moa Lundström

2013-07-30 @ 22:22:18
Postat av: Bella

1. Jag tycker bäst om den delen i novellen där de är i Norge och hotell-natten när Harry gråter, därför att det är inte många som skriver de som känslosamma utan att bara tjejer skulle vara 'känslosamma'.
2. Break-up-delen var inte min favorit del, den kändes lite framhetsad-skriven men jag vet att du inte mådde bra då.
3. Jag vet faktiskt inte vad du ska förbättra om jag ska vara ärlig, fortsätt bara tänk ut ideer under sommaren och skriv ner dem och så får vi hoppas att jag får läsa mer på din blogg
4. Inget
5. Inget

Svar: Tack för att du tog dig tid att svara :)
Moa Lundström

2013-08-01 @ 20:41:59
Postat av: Anonym

1. Jag älskar hela novellen. Du skriver så bra och det känns verkligen som om man är med och upplever allt!
2. INGET!
3. Att du skriver lite oftare! :)
4. Inget :)
5. ... Vet inte

Svar: Tack för att du svarade :)
Moa Lundström

2013-08-02 @ 16:14:48
Postat av: Tildis :) <3

Kommer det komma en till novell? :)) <3

Svar: Jag vet inte, har inte bestämt mig tyvärr :)
Moa Lundström

2013-09-01 @ 20:50:33
URL: http://onedirectionnovells.blo.gg/
Postat av: Anonym

Snälla, skriv en till berättelse! Jag läste ut allt du hade skrivit på typ 2 dagar! Du skriver väldigt bra och jag försökte hitta en annan blogg som skrev bra 1D noveller, men alla andra skrev så dåligt!

2013-11-12 @ 20:34:27
Postat av: Moa

1. Jag älskade hela novellen. Jag kunde inte sluta läsa, det var jättebra skrivet och jag bara älskade den.
2. Inget..
3. Inget tror jag, jag tycker att du är jätteduktig!
4. Nope.
5. Tror inte det..

2014-08-17 @ 18:17:01
Postat av: Moa

1. Jag älskade hela novellen. Jag kunde inte sluta läsa, det var jättebra skrivet och jag bara älskade den.
2. Inget..
3. Inget tror jag, jag tycker att du är jätteduktig!
4. Nope.
5. Tror inte det..

2014-08-17 @ 18:18:05
Postat av: Frida

Jag började läsa på denna novell igår (ganska sent med tanke på att det nu är 2015) men jag blev besatt!! Och det känns verkligen som att jag MÅSTE ha en fortsättning! Jag vill bara ha mer mer och mer! Så om du frågar mig så vill jag definitivt ha en fortsättning på denna novellen! Jag skulle bli så sjukt glad!

Svar: Vad kul att du gillade den och vill ha en fortsättning! För tillfället finns det inga planer på en uppföljare tyvärr, jag har fullt upp med annat i livet, men håll utkik; man vet aldrig om det kommer komma upp en ny novell någon gång i framtiden! Kram!
Moa Lundström

2015-02-25 @ 16:31:34


Innan du kommenterar tänk på att:
-Kommentarer som anses stötande mot mig raderas direkt!!
-Ingen spamming, Tack!
-Alla andra kommentarer och frågor är mer än välkomna!
-Jag gör gärna bloglovin' byten, bara till att fråga!
Tack på förhand!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






One Direction Novell Blogg

Besökstoppen

RSS 2.0