information

Publicerat: 2013-04-13 // Kl: 16:08:35 // Kategorier: Summer Love // Kommentarer: 3
Såg att några har frågat när nästa kapitel kommer och nu kommer jag med mina ursäkter igen men denna gången så har jag verkligen inte haft möjlighet att varken skriva eller lägga upp det nya för jag fick åka in en liten tripp på sjukhuset i Torsdags och kom hem för någon timme sedan, inte kul alls!

Jag mår bättre nu och ska försöka att skriva klart nästa kapitel så ni kan få det i morgon men jag får se hur mycket jag orkar, var tvungen att vila sa doktorn, men att ligga i soffan och skriva lite på datorn är väl att vila? Hoppas att ni har överseende med detta och att ni i alla fall mår bra!

Kramar på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du blir bra snart. jag förstår om du inte lägger upp någon del på ett tag. du ska ju villa så du blir bättre snart. :)

Svar: Hoppas jag med :) Ska försöka lägga upp nästa så fort som möjligt ändå :)
Moa Lundström

2013-04-13 @ 16:40:40
Postat av: Denise

Krya på dig! :D

Svar: Tack så mycket vännen! :)
Moa Lundström

2013-04-13 @ 21:15:05
URL: http://oneedirection.devote.se
Postat av: Victoria

Stackare, krya på dig! :)

Svar: Tack så mycket, det ska jag göra :)
Moa Lundström

2013-04-14 @ 08:15:34


Innan du kommenterar tänk på att:
-Kommentarer som anses stötande mot mig raderas direkt!!
-Ingen spamming, Tack!
-Alla andra kommentarer och frågor är mer än välkomna!
-Jag gör gärna bloglovin' byten, bara till att fråga!
Tack på förhand!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






One Direction Novell Blogg

Besökstoppen

RSS 2.0