Konserten

Publicerat: 2013-05-09 // Kl: 19:02:00 // Kategorier: Allmänt // Kommentarer: 0
Har alla glömt hur man kommenterar eller har alla svimmat över att ha sett killarna? Jag ligger nog i den andra kategorien! Jag är fortfarande uppe i Stockholm och kan inte uppdatera nästa kapitel då jag endast har tillgång till min mobil. Men om ni kommenterar lite på förra kapitlet (fick ju ingen kommentar) så kommer nästa nog upp på måndag. 

Hoppas alla som var på konserten hade det så jävla bra! Jag hade det och kan knappt tro att jag har befunnit mig där. Allt runtomkring var också helt super! Alla människorna, även om jag kände mig lite gammal för att vara där bland alla yngre haha, men det var så gryyyyymt! Kollar igenom alla bilder och vill bara gråta för att det är över. Man ville inte att konserten skulle börja för då visste man att det skulle vara över också! Jag är så glad att jag fick chansen att se dem live och jag vet att det absolut inte kommer vara sista gången! 

Tack till alla som läste hela detta ganska onödiga inlägg! 

Kramar på er alla!

PS. Jag har några korta noveller (så noveller egentligen skall vara) så om ni vill skulle jag kunna publicera dem emellan kapitel? Det blir lite olika, ni kan gärna komma med ideér och jag skulle även kunna skriva en om DIG med dina önskemål om vad som skall hända. Gillar att skriva olika saker och i dessa kan jag skriva saker som jag inte tar med i novellen. Lämna gärna förslag och om ni vill ha en egen (typ imagine) till mig på denna mailadress: [email protected] DS.

Kommentarer


Innan du kommenterar tänk på att:
-Kommentarer som anses stötande mot mig raderas direkt!!
-Ingen spamming, Tack!
-Alla andra kommentarer och frågor är mer än välkomna!
-Jag gör gärna bloglovin' byten, bara till att fråga!
Tack på förhand!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






One Direction Novell Blogg

Besökstoppen

RSS 2.0