Snälla?

Publicerat: 2013-04-30 // Kl: 19:44:00 // Kategorier: Allmänt // Kommentarer: 3
Hade varit kul om ni ville börja följa min spellista http://open.spotify.com/user/mooalundstrom/playlist/5cfmT0bmvIWCsLg5sQ6WJQ jag tävlar om en träff med 1D. Man kan även vinna två biljetter så om ni röstar mig till toppen och jag vinner så kan jag ju tävla ut biljetterna här till er som inte fått några? låter det som en bra deal? Ni följer min spellista och jag tävlar ut biljetter till er om jag skulle komma till toppen? 

TACK SÅ MYCKET TILL ALLA SOM GÖR DET. HADE VARIT SÅ OTROLIGT SNÄLLT!

Nästa kapitel kommer någon gång i morgon också btw!


Update: Om inte länken fungerar att klicka på får ni markera länktexten, klicka ctrl + c och sedan klistra in antingen genom att högerklicka i adressfältet eller genom ctrl + v 

Kommentarer
Postat av: Arna

Det går inte att kopiera eller att klicka på länken ??

Svar: Testa igen nu! Ska vara fixat :)
Moa Lundström

2013-04-30 @ 21:24:06
Postat av: Felicia

Hur kan man tävla om träff med 1D???

Svar: tävla kan du göra här :) http://t.co/fOSsWNZF0P
Moa Lundström

2013-05-01 @ 09:47:45
Postat av: Denise

Vilken plats är du på? :)

Svar: Haha, säg det! gav upp när jag såg hur många följare den hade som låg i toppen! Synd för hade gärna velat träffa dem :) Får väl nöja mig med konserten ;)
Moa Lundström

2013-05-01 @ 20:01:40
URL: http://directionernovell.devote.se


Innan du kommenterar tänk på att:
-Kommentarer som anses stötande mot mig raderas direkt!!
-Ingen spamming, Tack!
-Alla andra kommentarer och frågor är mer än välkomna!
-Jag gör gärna bloglovin' byten, bara till att fråga!
Tack på förhand!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






One Direction Novell Blogg

Besökstoppen

RSS 2.0